Dette er en kommentar. Alle kommentarer er udtryk for den pågældende skribents egen holdning. En forening, der kalder sig ”Skattebetalerne” og har den tidligere CEPOS-direktør Martin Aagerup som direktør, er ikke bange for at banke grydelåg sammen, når en kommune bruger 50.000 på et portræt af borgmesteren, eller en rådhuskantine byder på roastbeef, mens plejehjemsbeboere…
